Contentspecialisten
Taalkundig en stilistisch correcte, vlot leesbare tekst moet natuurlijk ook inhoudelijk kloppen. Welke informatie is echt relevant, hoe deze te doseren en in welke volgorde? Bij het selecteren is onder meer de kunst van het weglaten essentieel. Niet wat ú kwijt wilt is het belangrijkst, maar vooral datgene wat relevant is voor uw doelgroep. Als contentspecialisten zijn wij helemaal thuis op het dikwijls niet eenvoudige terrein van contentmarketing. L&L zorgt voor doordachte content die doel treft!
Binnen L&L is op het gebied van communicatieve content zeer veel knowhow gebundeld. Deze heeft betrekking op vrijwel alle sectoren van het bedrijfsleven, overheden, instellingen, stichtingen, verenigingen enz.
In de persoon van Bart-
Beide partners van L&L zijn ervaren in het verrichten van kwalitatief onderzoek voor het samenstellen van content. De meest gebruikte methode is deskresearch. Andere vormen van onderzoek, zoals onderzoek ter plaatse en archiefonderzoek, behoren echter eveneens tot de mogelijkheden. Ook los van content kunt u L&L inschakelen voor kwalitatief onderzoek. Bijvoorbeeld wanneer u wilt weten hoe klanten of andere doelgoepen over uw organisatie denken.
In veel gevallen is het afnemen van interviews een zeer effectieve manier om content te verzamelen. Ook in het kader van onderzoek is dit een nuttig instrument. L&L heeft er veel ervaring mee. Afhankelijk van de behoefte en het budget kunnen interviews telefonisch worden afgenomen of vis à vis op locatie.